keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

I won! I won! I won!

Moih~

Oon tänään ihan poikkeuksellisen ilonen,ku voitin just jotain! Ja se jokin,jota voitin on myös jotain poikkeuksellisen söpöä (^w^)
Nimittäin tässä blogissa:supercute kawaii  oli semmonen giveaway,johon pystyi osallistuu kertomalla parhaan synttärilahjansa. Mä kerroin siitä ku pääsin miun bestan(bananaraman) kaa Ruotsiin laivalla.
 Ja kappas,mie voitin! O_o Mie oon tähän asti ollu vähän semmonen ihminen,joka ei ikinä tommosissa voita. Ja palkintohan oli valtavan ihana,sain Kookizun nettikaupasta valita peräti kolme supersuloista asiaa!
Nää mie sit valitsin:





Näistä toi pinkki<3






Sit otin viel nää kaks *3* Oon vaam niin superilonen et voitin,olin muutenki aatellu uusien söpöjen korujen ostamista,nyt sainki ilmaseks! Eilen oli jo sähköpostiin tullut ilmotus,mut tänään vast luin. Mikä teistä on söpöin? ^_^  


<3:Strawberry cheesecake

Edit:Voi paska jostain syyst noi kuvat ei enää näy,otan niist koruist kuvat sit ku saan ne ja tungen kuvat tänne D:<

2 kommenttia:

  1. Musta tuo pinkki kaulakoru on söpöin. :--)♥ Sulla kävi kyllä hyvä tuuri!

    VastaaPoista
  2. mie en nää noita kuvia :cc

    VastaaPoista