tiistai 26. heinäkuuta 2011

Piece of heaven part 4

Helou~
Jee,saan taas jatkettuu tätä piece of heaven-juttuu! Oon pitkään halunnu järjestää jotkut tyttöjenkeskeset pyjama-partyt,mut ei oo vielä tullu mahista siihen :(
Mut jos ikinä löytyy aikaa ja sillai,nii oon löytäny ihan mahtavii ruokii sinne tehtäväks<33
Aattelin ensiksi,et ois kiva jos ruoka ois söpöö ja vaaleenpunasta,ja tääs yks semmonen esimerkki ^^:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Voilá,vaaleanpunaisia mansikka-unelmia!Oon ite maistanu sulkaaseen dipattuja mansikoita,ne oli taivaallisia,niin luottasin et noi on vähintäs yhtä hyviä ~(*3*)~
reseptiin pääsette täältä,tuski´n lienee kovin vaikea :)
Tässä tän kerran piece of heaven,seuraavaa odotellessa ---->
♥:Strawberry cheesecake

5 kommenttia:

  1. Miten ruoka voikaan näyttää noin hyvältä ja söpöltä *--,*

    VastaaPoista
  2. Hei! Mäki oon aina haaveillu pyjama partyist, kaikkee vaaleenpunasta ja ihanat pyjamat yms tyttöjen juttuja ;--D Mut eipä ole tullu pidettyä.. Salaisena unelmanani aina ollut, joka ei taida enään olla hirveän salainen :-D

    VastaaPoista
  3. ♥♥♥♥♥♥
    Sofii:Joo ite oon vaan ollu pyjamabileiisä,mut siellä se vaaleanpunanen osuus jäi puuttumaan..
    ^-^'

    VastaaPoista